Ruilen of Retourneren


Retourvoorwaarden

Soms kan het zijn dat uw aankoop toch niet helemaal is wat u ervan had verwacht, dan kunt u het product eenvoudig bij Kantje Boord terugbrengen. Wij hanteren hierbij een termijn van 365 dagen mits het product ongebruikt en compleet is**
Ruilen

U kunt uw aankoop kosteloos ruilen in onze winkel. Wilt u dit niet, dan kunt u het artikel retourneren via onderstaand adres. Het nieuwe product bestelt u vervolgens zelf gemakkelijk via de website.

Kantje Boord
Marktstraat 44
1411 EB Naarden

Retourneren

Uw aankoop terugbrengen in de winkel is gratis. Bij retourneren via de post worden eventuele verzendkosten niet vergoed, tenzij wij een verkeerd product hebben geleverd of het product beschadigd is (neem in dit geval contact met ons op). In dit geval zijn de verzendkosten voor rekening van Kantje Boord. U kunt de bestelling opsturen naar bovenstaand adres.

**Indien u meer met de aankoop heeft gedaan dan noodzakelijk is voor de beoordeling mogen wij waardevermindering in rekening brengen.

Hoe kan ik retourneren? 

In onze winkel

Om uw aankoop te retourneren zijn we u graag van dienst in onze winkel. Neem hiervoor de factuur die u bij uw pakket vindt mee naar de winkel. In de winkel ontvangt u direct geld terug of storten we dit terug op uw rekening. Wilt u liever een andere kleur, maat of product? Dan kunt u dit direct meenemen vanuit de winkel, als het niet op voorraad is in de winkel plaatsen we een nieuwe bestelling voor u! 

Via de post

U kunt uw bestelling ook per post aan ons retourneren. U vindt het adres op het retourformulier (Marktstraat 44, 1411EB in Naarden). 

Zodra wij de retourzending hebben verwerkt, ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail. We storten het geld terug via dezelfde betaalmethode als bij de bestelling. U ontvangt het geld uiterlijk 14 dagen na de ontvangstbevestiging van de retour. 

Status van je retourzending

Als we uw retourzending hebben ontvangen, ontvangt u van ons een bevestiging per mail. Het kan voorkomen dat uw product volgens de Track & Trace code al is aangekomen bij onze winkel, maar dat u nog geen bevestiging van ontvangst van ons heeft gehad. Het kan tot 24 uur duren voordat we uw retour verwerken.

Terugbetalingen

Heeft u iets retour gestuurd naar ons of een bestelling geannuleerd, dan betalen we u het bedrag terug via de betaalmethode die u heeft gekozen tijdens het bestelproces. Het duurt uiterlijk 14 dagen voordat het geld weer op uw rekening staat. Let op: de afzender van de terugbetaling kan ook Ingenico zijn. Heeft u na 14 dagen nog niks ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Product beschadigd/incompleet geleverd

Ondanks dat wij er alles aan doen om elke bestelling netjes, compleet en op tijd te leveren, kan het gebeuren dat er iets mis is met de bestelling. 

Wij vragen u om dit zo snel mogelijk na ontvangst te melden aan ons. Wij zorgen er dan voor dat u zo spoedig mogelijk alsnog het gewenste product in goede staat ontvangt. De retourzending is dan uiteraard kosteloos.