Verzending & Bezorging

Status bestelling

We houden u via de mail op de hoogte van de status van uw bestelling. Zodra uw bestelling is verzonden vanuit onze winkel in Naarden, ontvangt u een e-mail met een Track & Trace code.
 
Als er niemand thuis is, dan wordt uw bestelling afgegeven bij de buren. U ontvangt een briefje in de bus, waarop staat op welk huisnummer het pakket afgeleverd is. Als afgeven bij de buren niet lukt, probeert de bezorger het op een later tijdstip een tweede keer. Mocht de aflevering van uw bestelling uiteindelijk niet mogelijk zijn, wordt deze retour afzender gestuurd en zullen wij contact met u opnemen over een ander bezorgmoment of -locatie.

Levertijd bestelling

De levertijden van onze producten verschillen, afhankelijk van de de locatie waar het product op voorraad is. Onze producten kunnen uit de voorraad van onze winkel komen of uit het magazijn van onze leveranciers.

Locatie voorraad Levertijd
Winkelvoorraad
Artikelen die op voorraad zijn in onze winkel hebben een levertijd van maximaal 5 werkdagen. Wij halen het artikel uit ons magazijn en maken uw bestelling compleet en gereed voor verzending. 
 Leverancier Artikelen die niet op voorraad zijn in onze winkel, bestellen we bij onze leverancier. De artikelen worden vanuit het magazijn van de leverancier naar onze winkel in Naarden verstuurd, daarom hebben deze artikelen een langere levertijd. De levertijd kan verschillen per merk.

Bezorg- & afhaalopties 

Kantje Boord levert de artikelen vanuit de winkel in Naarden en bezorgen onze pakketten met PostNL.

 Bezorgoptie Hoe werkt het? Kosten
Thuis We bezorgen uw pakket van dinsdag t/m zaterdag. Bent u niet thuis? Dan wordt het pakket (indien mogelijk) afgeleverd bij uw buren. Of de bezorger komt de volgende dag nog een keer langs.

Gratis vanaf €100,-

anders €4,95

Afhalen in onze winkel Ophalen kan ook in onze winkel Gratis

Track & Trace code werkt niet

De Track & Trace code van het pakket werkt pas nadat het pakket bij PostNL in het distributiecentrum gescand is. In de meeste gevallen gebeurt dat pas na 22:00 uur 's avonds, het kan ook voorkomen dat de Track & Trace code pas de volgende ochtend na 08:00 uur werkt. 

Leveringsadres wijzigen

We kunnen een leveringsadres voor u aanpassen zolang u geen e-mail van ons heeft ontvangen met een Track & Trace code. Neem hiervoor contact met ons op.

Pakket niet ontvangen

Check altijd de volgende zaken als u een pakket niet hebt ontvangen.
  • Ligt er een briefje van de postbode in de brievenbus? Misschien is het pakket bij de buren bezorgd
  • Track & Trace code (hierin wordt aangegeven waar het pakket zou moeten zijn)
  • Klopt het leveringsadres in de bestelbevestiging?

Is het pakket niet vindbaar, neem dan contact met ons op.

Levering vertraagd

We doen er natuurlijk alles aan om uw pakket op tijd te bezorgen. Soms kan het voorkomen dat we uw pakket toch niet op tijd bij u kunnen leveren. Als uw bestelling vertraagd is, dan laten we dit u via de mail weten.