Klachten
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij zullen dan ons uiterste best doen om het ongenoegen bij u weg te nemen door samen een passende oplossing te vinden. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te bellen (035 6944055), te mailen naar info@kantje-boord.nl of gebruik te maken van onderstaand contactformulier. |
Waar kunt u bij ons terecht met uw klacht?
U kunt uw klacht aan ons kenbaar maken door te bellen naar onze winkel (035 6944055) een email te sturen naar info@kantje-boord.nl of door gebruik te maken van onderstaand contactformulier. In alle gevallen streven we ernaar om uw klacht binnen een dag in behandeling te nemen. U ontvangt altijd binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op uw klacht. Natuurlijk kunt u met uw klacht ook terecht in onze winkel. |
Geschillencommissies
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)Â |