Bestellen & Betalen
Bestelling plaatsen
U kunt via de webshop gemakkelijk in een aantal stappen bestellen.
1. Producten uitzoeken |
Zoek eerst naar de producten die u wilt kopen (alle prijzen worden weergegeven incl. BTW). Heeft u hulp nodig met kiezen? Neem dan gerust contact met ons op voor persoonlijk advies. Via de blauwe knop legt u de producten in uw digitale winkelmandje. U kunt nu verder winkelen of naar uw winkelmand om te bestellen. |
2. Gegevens | Om de producten op een juiste manier naar u te kunnen verzenden hebben wij een aantal gegevens van u nodig. |
3. Kies bezorgen of ophalen | Kies hoe u uw product wilt ontvangen. Wij bieden zowel een bezorg- als ophaalmogelijkheid aan. |
4. Controleren en betalen |
|
Bestelling wijzigen of annuleren
Zolang uw bestelling nog niet is verzonden is het mogelijk deze te wijzigen. Neem hiervoor contact met ons op. Mocht u de bestelling willen annuleren, dan wordt het aankoopbedrag binnen vijf werkdagen op uw rekening teruggestort. |
Betaalmogelijkheden
We bieden 6 verschillende betaalmogelijkheden aan bij Kantje Boord, let op dat de betaalmogelijkheden in de winkel en op de website van elkaar kunnen verschillen.
Website | Winkel | Kosten | |
iDEAL | ✅ | ❌ | Gratis |
Pinnen | ❌ | ✅ | Gratis |
Contant | ❌ | ✅ | Gratis |
Creditcard (Visa & Mastercard) | ✅ | ✅ | Gratis |
PayPal | ✅ | ❌ | Gratis |
Achteraf betalen | ✅ | ❌ | Gratis |
iDEALMet iDEAL betaal je eenvoudig en vertrouwd via de internetbankierenomgeving van je eigen bank. iDeal is beschikbaar voor klanten van ABN AMRO, ING, Rabobank, SNS Bank, ASN Bank, Triodos Bank, Van Lanschot Bank, Bunq en Knab.CreditcardBij betalingen met een VISA of MasterCard creditcard worden uw gegevens versleuteld verstuurd via de beveiligde servers van Ogone en zijn zodoende beveiligd tegen toegang van derden.PaypalMet paypal betalen is erg eenvoudig. U hebt alleen een e-mailadres en wachtwoord nodig. Kijk voor meer informatie over Paypal op de website. Achteraf betalenMet ‘Achteraf betalen’ betaalt u uw bestelling achteraf zodra u deze heeft ontvangen en besloten heeft deze te houden. U vult uw naam, adres, woonplaats, e-mailadres en andere gegevens in en u betaalt wanneer het u het beste uitkomt binnen de betaaltermijn van 14 dagen. De betalingsgegevens van u aankoop vindt u terug op de factuur die u van ons ontvangt bij uw bestelling. |
Betaling mislukt of geweigerd
Krijgt u bij betalen de melding: “Een iDEAL transactie is nog in behandeling”? Dit is een melding van iDEAL zelf, om te voorkomen dat een bestelling dubbel betaald wordt. Het werkt als volgt: Als u naar het betaalproces gaat en vervolgens weer terug naar de Kantje Boord site, slaat de internetbrowser uw betaalsessie op. Op het moment dat u dan weer naar dit betaalproces toe gaat, ziet iDEAL dit alsof u voor de 2e keer gaat betalen.
Wat nu? Deze pagina blijft ongeveer 90 minuten actief. U kunt ervoor kiezen om 90 minuten te wachten, maar een snellere optie is terug te keren naar kantje-boord.nl en de cookies te verwijderen. De 3e optie is de bestelling opnieuw te plaatsen via een andere internetbrowser. |
Terugbetaling
Heeft u iets retour gestuurd naar Kantje Boord of een bestelling geannuleerd, dan betalen we u het bedrag terug via de betaalmethode die u gekozen heeft tijdens het bestelproces. Heeft u in de winkel betaald? Dan nemen we contact met u op, zodat we het geld terug kunnen storten op uw rekening.
Het duurt uiterlijk 14 dagen voordat het geld weer op uw rekening staat. Let op: de afzender van de terugbetaling kan ook Ingenico zijn. Heeft u na 14 dagen nog niks ontvangen? Neem dan contact op met ons op. |